נושא: איתור החלק התקול בהילוכים תאריך: 6/29/2009 4:08:00 PM
מחבר/ת: נתיב סרוסי
יש לי בעייה בכיוון של המעביר האחורי, כשאני עולה הילוכים (מגדול לקטן) אין בעייה עובד חלק הבעייה היא כשאני חוזר זה לא חוזר כמו שצריך , יש להוריד שני הילוכים כדי לרדת אחת בפועל. ישבתי וכיוונתי את זה וכל פעם אני שזה מוריד הילוכים טוב זה לא מעלה טוב ולהיפך, לא הצלחתי למצוא את האיזור וזה שגרם לי לחשוב אולי יש איזה חלק במערכת ההילוכים שתקול. חשבתי אולי המעביר בכידון עושה את הבעיות? יש רעיונות? (מערכת דאור)
תודה מראש נתיב
|