טקסט הודעת פורום
| 6/30/2009 8:35:00 AM |
|
נושא: למה אתה מתכוון שיפטר? תאריך: 6/30/2009 8:35:00 AM
מחבר/ת: נתיב סרוסי
סליחה על הבורות אני חדש בתחום, אני יודע שיש את ה derailer שזה המעביר מאחור ויש את המעביר מקדימה (על הכידון) - לזה אתה מתכוון שיפטר?
|
חזרה לפורום |
|
|