הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2009 8:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתיב סרוסי עם תוכן  למה אתה מתכוון שיפטר?
נושא: למה אתה מתכוון שיפטר? תאריך: 6/30/2009 8:35:00 AM
מחבר/ת: נתיב סרוסי

סליחה על הבורות אני חדש בתחום, אני יודע שיש את ה derailer שזה המעביר מאחור ויש את המעביר מקדימה (על הכידון) - לזה אתה מתכוון שיפטר?


חזרה לפורום