טקסט הודעת פורום
| 6/30/2009 1:12:00 PM |
|
נושא: הבעיה היא לא מכיוון המעביר!! תאריך: 6/30/2009 1:12:00 PM
מחבר/ת: תומר גור
נתיב, הסיבה שהמעביר לא יורד היא בגלל שבתוך המוביל של הכבל יש לכלוך והמעביר לא מצליך להתגבר על החיכוך בין המוביל לכבל. אני מציע לך להחליף כבל הילוכים.
בהצלחה.
|
חזרה לפורום |
|
|