הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2009 3:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  רגע.... אתה נתנאל דן או מוטי ?? :confused:
נושא: רגע.... אתה נתנאל דן או מוטי ?? :confused:  תאריך: 6/30/2009 3:43:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

גבר, לא התכוונתי להעליב, אבל לדעתי לא כדאי להשקיע באופניים האלה בכיוון של החלפת בלמים, מה גם שכנראה לא ממש ניתן טכנית.
אם כבר תרצה להשתדרג, אני ממליץ ללכת בכיוון אופניים אחרים מיד שניה (ע"מ להשאר במסגרת תקציב נמוך) עם מכלולים טובים יותר.

מצד שני נראה שכבר יש לך אופניים שיכוך מלא טובות לפי ההודעות למטה.....

בהצלחה :)


חזרה לפורום