הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2009 11:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי שפירא עם תוכן  פוקס ואן 36
נושא: פוקס ואן 36 תאריך: 7/1/2009 11:42:00 AM
מחבר/ת: אורי שפירא

שלום לכולם.
לאחרונה החלפתי למזלג VAN36 RC2 ויש לי כמה שאלות:
1. יכול להיות מצב שבו ה SAG בסדר גמור אבל הבולם סוגר מהלך בקלות רבה מדי?
2. האם זה קשור לכיוונוני קומפריישן?
3. האם זה קשור למידת/צבע הקפיץ?
4. האם זו התנהגות טבעית של בולם קפיץ לינארי?

תודה רבה.


חזרה לפורום