נושא: פוקס ואן 36 תאריך: 7/1/2009 11:42:00 AM
מחבר/ת: אורי שפירא
שלום לכולם. לאחרונה החלפתי למזלג VAN36 RC2 ויש לי כמה שאלות: 1. יכול להיות מצב שבו ה SAG בסדר גמור אבל הבולם סוגר מהלך בקלות רבה מדי? 2. האם זה קשור לכיוונוני קומפריישן? 3. האם זה קשור למידת/צבע הקפיץ? 4. האם זו התנהגות טבעית של בולם קפיץ לינארי?
תודה רבה.
|