הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2009 9:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוריה קאפח עם תוכן  אני חושב שמשהו תקול אצלי אבל לא בטוח
נושא: אני חושב שמשהו תקול אצלי אבל לא בטוח תאריך: 7/2/2009 9:30:00 AM
מחבר/ת: אוריה קאפח

כשאני מסובב את הפדלים לאחור השרשרת נעשית רופיה ויורדת ולאחר חצי שניה שניה משלימה את הסיבוב אחורה
א. האם זה אמור להיות כך
ב. זה קורה באופניים שלי מונגוס אוטרו קומפ ובאופניים של אבא שלי גיטי אי דרייב 5
ג. האם זה יכול לגרום לתקלות בעתיד?


חזרה לפורום