הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2009 12:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  קצת ניקיון ושימון
נושא: קצת ניקיון ושימון תאריך: 7/2/2009 12:17:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

יכול להיות שהראצ´ט בנאבה האחורית קצת נוקשה (אבל תקין), או אולי לכלוך בגלגלי השיניים הקטנים של המעביר האחורי יכולים לגרום ל"פיגור" באיסוף השרשרת. אם לא מורגשת בעיה נוספת, זו לא צריכה להיות בעיה.

גם במצב חדש בחנות, אם שמים בוחרים פלטה גדולה מקדימה ואת גלגל השיניים הקטן מאחור (השילוב הכי רגיש לדיווש אחורי) ומסובבים בפתאומיות את הדוושות לאחור, זה קורה. אז אין מה להבהל.


חזרה לפורום