הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2009 2:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר אליאב עם תוכן  לקראת החלפת צמיגים, האם יש צורך להחליפ פנימית?
נושא: לקראת החלפת צמיגים, האם יש צורך להחליפ פנימית? תאריך: 7/2/2009 2:36:00 PM
מחבר/ת: ניר אליאב

בהמשך לשרשור קודם;
ה- KENDA NEVEGAL 26 X 2.35 John Tomac DTC 120 הגיעו ארצה.
(ותודה ל EBAY על שחסכו לי 50% ) .

כמו שכבר ציינתי ,עד עתה אני עם צמיגים 2.1 עם פנימית.
האם יש להחליפ לפנימית שונה עם המעבר ל 2.35 ?

תודה
ניר


חזרה לפורום