נושא: לקראת החלפת צמיגים, האם יש צורך להחליפ פנימית? תאריך: 7/2/2009 2:36:00 PM
מחבר/ת: ניר אליאב
בהמשך לשרשור קודם; ה- KENDA NEVEGAL 26 X 2.35 John Tomac DTC 120 הגיעו ארצה. (ותודה ל EBAY על שחסכו לי 50% ) .
כמו שכבר ציינתי ,עד עתה אני עם צמיגים 2.1 עם פנימית. האם יש להחליפ לפנימית שונה עם המעבר ל 2.35 ?
תודה ניר
|