הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2009 5:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  הדרכה:
נושא: הדרכה: תאריך: 7/2/2009 5:10:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

בהנחה ששברת את האוזן, כי זה מה שהבנתי מההודעה:
תהפוך את האופניים
תוריד גלגל אחורי
תפרק את המעביר מהאוזן - או ממה שנשאר ממנה
תפרק את האוזן
תרכיב ת´חדשה
ואז את השאר

אם המעביר נשבר - כמו שכתבת בכותרת:
תפרק רק את המעביר
תפרק את הבורג אלן שמחזיק את אחד מגלגלי השיניים במעביר
תחליק את השרשרת החוצה מהמעביר
תפרק את אותו גלגל שיניים במעביר החדש
תתקין אותו על האוזן
תחזיר את השרשרת ואת הגלגלון עם בורג
זהו

הנזק כבר נגרם אז אין לך ממה לדאוג...


חזרה לפורום