הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2009 8:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  נוחיות רכיבה
נושא: נוחיות רכיבה תאריך: 7/2/2009 8:15:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

תעשה טעות אם תקנה אופני מדבקה.הם פחות נוחות ופחות אמינות.
אתה כבר מכיר את הטראק.אז לדעתי תקנה זוג שאתה רגיל אליהם.


חזרה לפורום