טקסט הודעת פורום
7/2/2009 8:15:00 PM
זיו קנטור
נוחיות רכיבה
נושא:
נוחיות רכיבה
תאריך:
7/2/2009 8:15:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
תעשה טעות אם תקנה אופני מדבקה.הם פחות נוחות ופחות אמינות.
אתה כבר מכיר את הטראק.אז לדעתי תקנה זוג שאתה רגיל אליהם.
חזרה לפורום