טקסט הודעת פורום
7/2/2009 9:43:00 PM
אלכס ב.
איזה לחץ אויר (PSI) צריך לשים בגלגלים 26"?
נושא:
איזה לחץ אויר (PSI) צריך לשים בגלגלים 26"?
תאריך:
7/2/2009 9:43:00 PM
מחבר/ת:
אלכס ב.
כותרת, תודה.
חזרה לפורום