הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2009 10:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר בר עם תוכן  התשובה הקצרה - כן.
נושא: התשובה הקצרה - כן. תאריך: 7/2/2009 10:05:00 PM
מחבר/ת: ניר בר

והתשובה הארוכה - עדיין כן בתוספת הסבר.
עבור פנימית מסויימת כלשהיא.
ניפוח לקוטר גדול יותר(עקב החלפת צמיג) בהכרח גורם לעובי דופן קטן יותר של הפנימית ומעלה את הסיכוי לפנצ´ר.
אני משוכנע שגם אם הפנימית מתאימה בהגדרתה לצמיג החדש - עדין רצוי להחליף כי הפנימית "התרגלה" במשך הזמן לנוחות שנותן לה הצמיג הישן, הצמיג החדש הולך לגרום לה למאמצי יתר יחסיים. קח את כל מה שאמרתי. תוסיף לזה את העלות הדי זניחה של החלפת פנימית לעומת עוגמת הנפש של להפסיק רכיבה (ואולי לעכב רוכבים בקבוצה) בגלל בריחת אויר מיותרת ותגיע גם למסקנה די מהר.

בברכת רכיבה בטוחה ונטולת תקרים
ניר




חזרה לפורום