טקסט הודעת פורום
| 7/3/2009 10:40:00 AM |
|
נושא: אבד ספידומטר trek 8i תאריך: 7/3/2009 10:40:00 AM
מחבר/ת: לירון
שלום לכולם, היום 3.7.08 , אבד לי ספידומטר מסוג trek בסינגל הארוך בתל חדיד. אשמח, במידה ומישהו מצא אותו , ליצור עימי קשר.
פלאפון: 0578150103
תודה, לירון
|
חזרה לפורום |
|
|