טקסט הודעת פורום
7/3/2009 10:43:00 AM
ניר אליאב
היי , תודה. הפנימית הוחלפה וגם הצמיג.
נושא:
היי , תודה. הפנימית הוחלפה וגם הצמיג.
תאריך:
7/3/2009 10:43:00 AM
מחבר/ת:
ניר אליאב
כך שכרגע אני עם ה 2.35 קדמי (קניתי רק פנימית אחת).
אחרי הסופ"ש אחזור לדווח על ההבדלים.
חזרה לפורום