הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2009 10:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר אליאב עם תוכן  היי , תודה. הפנימית הוחלפה וגם הצמיג.
נושא: היי , תודה. הפנימית הוחלפה וגם הצמיג.  תאריך: 7/3/2009 10:43:00 AM
מחבר/ת: ניר אליאב

כך שכרגע אני עם ה 2.35 קדמי (קניתי רק פנימית אחת).
אחרי הסופ"ש אחזור לדווח על ההבדלים.


חזרה לפורום