הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2009 11:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mark STR עם תוכן  בקשר לבולם קידמי(שמן או משהו)
נושא: בקשר לבולם קידמי(שמן או משהו) תאריך: 7/3/2009 11:44:00 AM
מחבר/ת: mark STR

חברה שמעו יש לי בולם ספינר אמו 2 שנת 2006 אני לא יודע בולם לא הכי משהו
אז קיצר שאלה לי יש הוא בקושי יורד ואני לא יודע מה לעשות אז חשבתי לפרק אותו לראות מבפנים ולהחליף לו שמן אז מישהו יכול לימצוא לי מדריך מפורט איך עושים?

איסי 330185803
פלא 0544781030


חזרה לפורום