נושא: בקשר לבולם קידמי(שמן או משהו) תאריך: 7/3/2009 11:44:00 AM
מחבר/ת: mark STR
חברה שמעו יש לי בולם ספינר אמו 2 שנת 2006 אני לא יודע בולם לא הכי משהו אז קיצר שאלה לי יש הוא בקושי יורד ואני לא יודע מה לעשות אז חשבתי לפרק אותו לראות מבפנים ולהחליף לו שמן אז מישהו יכול לימצוא לי מדריך מפורט איך עושים?
איסי 330185803 פלא 0544781030
|