טקסט הודעת פורום
| 7/3/2009 1:40:00 PM |
|
נושא: שמור מרחק תאריך: 7/3/2009 1:40:00 PM
מחבר/ת: adi rozenberg
בלי קשר לאופניים - האתר המדובר הינו חנות צעצועים שמוכרת אופניים מהצד - כך שמבחינת שירות ואחריות מינימלית את מפסיד בגדול. עדיף לשלם עוד מספר שקלים ולקנות בחנות מסודרת ליד הבית ולקבל אחריות מינימלית.
|
חזרה לפורום |
|
|