הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2009 1:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  לפי דעתי
נושא: לפי דעתי תאריך: 7/3/2009 1:58:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

זה בולם מאוד פשוט - לדעתי הוא לא עובד על שמן אלא על קפיץ

אם תפתח תראה שהוא תקוע בגלל חלודה ולכלוך.

מעבר לניקוי וגירוז אין יותר מדיי מה לעשות- אוליי להחליף את קפיץ?

בהצלחה


חזרה לפורום