טקסט הודעת פורום
| 7/3/2009 1:58:00 PM |
|
נושא: לפי דעתי תאריך: 7/3/2009 1:58:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
זה בולם מאוד פשוט - לדעתי הוא לא עובד על שמן אלא על קפיץ
אם תפתח תראה שהוא תקוע בגלל חלודה ולכלוך.
מעבר לניקוי וגירוז אין יותר מדיי מה לעשות- אוליי להחליף את קפיץ?
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|