טקסט הודעת פורום
7/3/2009 6:12:00 PM
Eran Shahar
לחבר´ה שרכבו במיר"ב עם דן דורון ביום חמישי 3.7.09
נושא:
לחבר´ה שרכבו במיר"ב עם דן דורון ביום חמישי 3.7.09
תאריך:
7/3/2009 6:12:00 PM
מחבר/ת:
Eran Shahar
מישהו מכם השאיר קצת ציוד מאחור...
הציוד אצלי, צרו קשר :)
חזרה לפורום