טקסט הודעת פורום
7/3/2009 7:10:00 PM
mark STR
מאיפה
נושא:
מאיפה
תאריך:
7/3/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת:
mark STR
תודה לך על המידע
מאיפה אתה יודע שהוא רק על קפיץ?
כי תמיד שאני מואך אותו תמיד יוצא קצת שמן
חזרה לפורום