הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2009 7:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mark STR עם תוכן  מאיפה
נושא: מאיפה תאריך: 7/3/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת: mark STR

תודה לך על המידע
מאיפה אתה יודע שהוא רק על קפיץ?
כי תמיד שאני מואך אותו תמיד יוצא קצת שמן


חזרה לפורום