נושא: מזלג קידמי - ספשלייז תאריך: 7/3/2009 8:51:00 PM
מחבר/ת: aviram notea
שבת שלום לכולם יש ברשותי ספשלייז הרד רוק המזלג הקידמי מקורי פיתח חופש תנועה : אני לוחץ על הברקס - האופניים עדיין זיזים קדימה ואחורה 5 מ"מ בערך
האם אפשר לפתוח אותו ולהחליף חלקים: גומיות , טבעות פלסטיק??
עוד רעיונות ??
תודה אבירם
|