הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2009 8:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aviram notea עם תוכן  מזלג קידמי - ספשלייז
נושא: מזלג קידמי - ספשלייז  תאריך: 7/3/2009 8:51:00 PM
מחבר/ת: aviram notea

שבת שלום לכולם
יש ברשותי ספשלייז הרד רוק
המזלג הקידמי מקורי
פיתח חופש תנועה : אני לוחץ על הברקס - האופניים עדיין זיזים קדימה ואחורה 5 מ"מ בערך

האם אפשר לפתוח אותו ולהחליף חלקים: גומיות , טבעות פלסטיק??

עוד רעיונות ??

תודה אבירם


חזרה לפורום