נושא: לפי הסבר התופעה תאריך: 7/3/2009 11:42:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
יכול להיות שהגזמת בתחושותיך לגביי הבעיה
לפעמים הסגירה שמחזיקה את המזלג לשלדה מעט משתחררת ואז יש תנודה כלשהיא שמורגשת במזלג
אם אבחנתי נכונה, עלייך לשחרר טיפה את ה"סטם" אחרי שתשחרר את הבורג שמחזיק אותו מלמעלה, ולהדק אותם חזרה אחרי שתצמצם כמה שיותר את החופש שנוצר.
זה עניין די פשוט לביצוע אם יש לך ולו טיפה של חוש טכני. וגם יכול לחסוך הרבה טרחה וכסף.
בהצלחה
|