הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2009 12:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aviram notea עם תוכן  תודה על התשובה אבל זה כבר נעשה
נושא: תודה על התשובה אבל זה כבר נעשה תאריך: 7/4/2009 12:32:00 AM
מחבר/ת: aviram notea

ועדיין אני רואה בעיין בלתי מזויינת את החופש מגיע מהבולם
יותר מהימני

נראה לי שבגלל שהבולם הזה קשה יחסית הוא לא משכך את המכות שהוא מקבל והתוצאה היא שחיקה , במקום לשקוע הוא נשחק .






חזרה לפורום