הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2009 11:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mark STR עם תוכן  שנייה זה אומר
נושא: שנייה זה אומר תאריך: 7/4/2009 11:02:00 AM
מחבר/ת: mark STR

זה אומר כאילו שבפנים יש תא שלם של שמן או רק קפיץ משומן??
פשוט היום אני רוצה לפרק ואם צריך שמן חדש אז אני לא יוכל לפרק היום


חזרה לפורום