טקסט הודעת פורום
7/4/2009 11:02:00 AM
mark STR
שנייה זה אומר
נושא:
שנייה זה אומר
תאריך:
7/4/2009 11:02:00 AM
מחבר/ת:
mark STR
זה אומר כאילו שבפנים יש תא שלם של שמן או רק קפיץ משומן??
פשוט היום אני רוצה לפרק ואם צריך שמן חדש אז אני לא יוכל לפרק היום
חזרה לפורום