טקסט הודעת פורום
דני
למה התאור כלכך קצר???
נושא:
למה התאור כלכך קצר???
תאריך:
מחבר/ת:
דני
כיתבו יותר והוסיפו תמונות.
המסלול פשוט מוכר לי והוא טוב!!! אבל מהכתבה הוא לא קורץ לקורא.
אז... מומלץ!!!
חזרה לפורום