טקסט הודעת פורום
| 7/4/2009 6:38:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 7/4/2009 6:38:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
אם את רוכבת רוב הזמן כביש נראה לי מיותר לרכוש אופני אול מאונטן. יותר מתאים אופני קרוס קנטרי.כמו: rocky mounthon element 50.או specialized fsr xc comp או סטמפר.או מונגוס otero super. כך תחסכי במישקל האופניים .
|
חזרה לפורום |
|
|