הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2009 6:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 7/4/2009 6:38:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

אם את רוכבת רוב הזמן כביש נראה לי מיותר לרכוש אופני אול מאונטן.
יותר מתאים אופני קרוס קנטרי.כמו: rocky mounthon element 50.או
specialized fsr xc comp או סטמפר.או מונגוס otero super.
כך תחסכי במישקל האופניים .


חזרה לפורום