נושא: "זה שעולה או זה שיורד ?"- הגיגים בנושא זכות קדימה. תאריך: 7/4/2009 6:44:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני
לא זוכר מתי, אבל מישהו פעם כתב את "עשרת הדיברות" לרכיבה בסינגלים. יש דברים שלא חשבתי כמוהו, אבל מה שבאמת הפריע לי הוא הדיבר בנושא זכות הקדימה בסינגל. לדעת הכותב, כמו במכונית, הזכות לעולה, ועל כך יש לי מספר השגות:
א. אני עולה בסינגל כדאי לרדת בו מהר (מהירות = הנאה). ב. זה שעולה מבין טוב את סעיף א´ :rolleyes: . ג. זה שעולה מודה לזה שיורד שנתן לו תירוץ טוב (מול החברים) לנשום אוויר ולהוריד דופק...
לכן, שימו לב!!! הרוכב בעליה יזוז הצידה כאשר שומע מרחוק צווחות גיל וייתן ליהנות עד הסוף, בתמורה, אני אזוז כאשר הוא ירד...
|