הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2009 12:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  זה נשמע לא טוב - תעלה תמונה מאיפה החופש...
נושא: זה נשמע לא טוב - תעלה תמונה מאיפה החופש... תאריך: 7/5/2009 12:34:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

גם אני רוצה חופש


חזרה לפורום