טקסט הודעת פורום
7/5/2009 12:34:00 AM
שי סורוקה
זה נשמע לא טוב - תעלה תמונה מאיפה החופש...
נושא:
זה נשמע לא טוב - תעלה תמונה מאיפה החופש...
תאריך:
7/5/2009 12:34:00 AM
מחבר/ת:
שי סורוקה
גם אני רוצה חופש
חזרה לפורום