טקסט הודעת פורום
7/5/2009 3:44:00 AM
עידו הרפז
אחי
נושא:
אחי
תאריך:
7/5/2009 3:44:00 AM
מחבר/ת:
עידו הרפז
סורי שלא עניתי פשוט לא ראיתי את התגובה
קניתי יד שניה 6 אלף מצב מצויןןןןןן
קניתי בטרק תל אביב אבל ירוק כהה משהו אחד היפים!
חזרה לפורום