נושא: פרוק מזלג ספשלייז : תוצאות מחקר 1 תאריך: 7/5/2009 9:48:00 AM
מחבר/ת: aviram notea
תודה שי ואור על התשובה
שי : קבל חופש חינם . . . של 0.7 מ"מ
הבנתי שאין דרכי קיצור ואני צריך לרדת לשורש הבעיה - בעצמי 1.פרקתי את המזלג מהאופניים 2.שחררתי את הברגים שתופסים את המזלג מלמטה 3.מייד הבחנתי שיש חלודה על המזלג what the fuck) 4.ראיתי שיש תושבת פלסטיק בתוכה נע השוק : הוצאה אחרי שהוצאתי את הצד הראשון בכוח,(תודה לנתנאל)ראיתי שיש קליפס שמחזיק את השרוול המקומו הוצאת השני כבר הייתה פשוטה בהרבה, ללא אלימות.
5. מדידות: מדידה זריזה עם קליבר עזרה לי להבין שיש שחיקה בשרוול הפלסטיק : מוביל של הבולם( אם הייתה לי מצלמה . . .) עובי דופן בשרוול מקורי 2 מ"מ עובי אחרי שנתיים : 1.3 מ"מ
מסקנות מחקר: חומר הציפוי של הבולם היינו באיכות לא טובה והתפרק עם הזמן מחזיר בשמן שעל הבולם לא עשה את עבודתו : מיים נכנסו לבולם
חלודה התפתחה בתוך הבולם
תוך כדי עבודה של הבולם שיפשפה החלודה את הפלסטיק ושחקה את הפלסטיק
עכשו אני צריך למצוא למי יש חלקים של: suntour sr xcm ולא ישחט אותי
שבוע טוב אבירם
הציאו לי בום של Manitou black super ( ב 900 ש"ח) 100 - 120 מ"מ עם נעילה וריבאונד שווה ?
|