טקסט הודעת פורום
7/5/2009 9:53:00 AM
עמית שרוני
לא צריך
נושא:
לא צריך
תאריך:
7/5/2009 9:53:00 AM
מחבר/ת:
עמית שרוני
אני רוכב כבר שנים עם צמיגים בקוטר 2.35 (ומעלה) עם פנימיות שכתוב עליהן 1.9 וכאלה שלא כתוב עליהן שום דבר...אף פעם לא היתה בעיה.
חזרה לפורום