הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2009 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  לא צריך
נושא: לא צריך תאריך: 7/5/2009 9:53:00 AM
מחבר/ת: עמית שרוני

אני רוכב כבר שנים עם צמיגים בקוטר 2.35 (ומעלה) עם פנימיות שכתוב עליהן 1.9 וכאלה שלא כתוב עליהן שום דבר...אף פעם לא היתה בעיה.


חזרה לפורום