טקסט הודעת פורום
7/5/2009 11:21:00 AM
איתן ברמן
אל תתעסק עם הסאנטור
נושא:
אל תתעסק עם הסאנטור
תאריך:
7/5/2009 11:21:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
קנה בולם משומש כלשהו של יצרן רציני.
מאניטו בלאק בהחלט בולם טוב.
לגבי המחיר - אני לא מעודכן. בדוק מחירי משומשים.
בהצלחה
חזרה לפורום