הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2009 11:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אל תתעסק עם הסאנטור
נושא: אל תתעסק עם הסאנטור תאריך: 7/5/2009 11:21:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קנה בולם משומש כלשהו של יצרן רציני.
מאניטו בלאק בהחלט בולם טוב.
לגבי המחיר - אני לא מעודכן. בדוק מחירי משומשים.

בהצלחה


חזרה לפורום