נושא: שימון של רגלי הבולם או האטמים תאריך: 7/5/2009 11:50:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
לא נחוץ ובמקרים מסויימים יכול להזיק. האבק שמצטבר על האופניים בזמן רכיבה בשטח (בעונת הקיץ אף יותר) נוטה להדבק לשמן וייצור לך מטעפת בוצית באיזור האטמים שעלולה בסבירות גבוהה להכנס לבולם ו/או לפגוע באטמים.
אני שמעתי על רעיון אחר שיותר הגיוני בעניי והוא להפוך את האופניים ממש לפני הרכיבה למספר שניות ע"מ לדאוג שיהיה שמן בחלק הפנימי של האטמים (מחזירי השמן) לעבודה יותר חלקה. יכול לומר שאף פעם לא יישמתי זאת ולא נתקלתי בבעיות.
|