טקסט הודעת פורום
| 7/5/2009 1:53:00 PM |
|
נושא: צודק 100% תאריך: 7/5/2009 1:53:00 PM
מחבר/ת: Aharon sarussi
אני מוכן לפנות את הדרך כל פעם שאני עולה לטובת היורדים!! שישמרו על רמת האדרנלין בשמיים . אני מצפה גם לסיים סינגל בירידה מבלי לעצור , אני חייב זרם שוטף של אדרנלין פעם בשבוע !!
|
חזרה לפורום |
|
|