נושא: אופניים למתקדמים תאריך: 7/6/2009 12:24:00 AM
מחבר/ת: aviram notea
אחרי שנהנתי על ספשלייז הרדרוק , נכנסתי לכושר וקצת טכניקה , אני מחפש את השלב הבא : לא כבד כמו הספשלייז חזק כמותם שיתאים לסינגלים ( אולי שיכוך מלא ) וגם להרי ירושליים ( שמה אני גר : עליות - ז"ק )
ראתי הרבה אופציות באתר : קונה - הורסות - יקר קצת ז"ק WMF איך הם ??? ג´ינט - ?? הארו - זולים מאוד אבל איך הם
תאכלס אני לא נהג זהיר במיוחד
תקציב 2-3 אלף , אולי קצת יותר
תודה אבירם
|