הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2009 6:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  משהו לא מובן לי...
נושא: משהו לא מובן לי... תאריך: 7/7/2009 6:41:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp

נכנסו מיים כי החלק המדובר נשחק ונוצר חופש ונכנסו מיים.
החלק המדובר, נשחק כי??? מדוע למעשה המוביל בולם נשחק? הרי זה בולם של חברה, וזה מאוד מוזר.
ועוד דבר,
כיצד ניתן לפתור את הבעיה הזו? הרי המוביל הזה נמצא גם בבולמים אחרים יקרים יותר.
האם יכולת למנוע זאת ע"י חיזוק כלשהו?

ועוד רעיון:
האם חשבת להחליף את המוביל בולם (החלק המדובר הנשחק) בצינור PVC כלשהו המתאים במידותיו?
אולי כדאי ואולי אפשרי???


חזרה לפורום