טקסט הודעת פורום
7/7/2009 6:45:00 PM
chen chenrp
מוזר...
נושא:
מוזר...
תאריך:
7/7/2009 6:45:00 PM
מחבר/ת:
chen chenrp
נכון שבאתר כתוב קפיץ אבל בדרך כלל גם בבולמים הפשוטים ביותר ניתן לראות קצת שמן על הבולם. אז יש שם רק קפיץ ללא שמן???
חזרה לפורום