הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2009 7:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  אחלה! ועוד שאלה...
נושא: אחלה! ועוד שאלה... תאריך: 7/7/2009 7:15:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp

לי יש בולם 80ממ של RST. לא יודע איזה דגם.
ראיתי באינטרנט מידע על בולמים של RST דומים, ולרובם אין שמן... אז איך הם עובדים ללא שמן ???
מתי אתה ממליץ לשמן או לטפל בהם?
יש לי מגן בולם כזה כמו אקורדיון, זה טוב?

תודה.


חזרה לפורום