נושא: אחלה! ועוד שאלה... תאריך: 7/7/2009 7:15:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp
לי יש בולם 80ממ של RST. לא יודע איזה דגם. ראיתי באינטרנט מידע על בולמים של RST דומים, ולרובם אין שמן... אז איך הם עובדים ללא שמן ??? מתי אתה ממליץ לשמן או לטפל בהם? יש לי מגן בולם כזה כמו אקורדיון, זה טוב?
תודה.
|