הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2009 8:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  תודה...
נושא: תודה... תאריך: 7/7/2009 8:10:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp

השרוול שיש לי אינו נוגע בבולם עצמו. הוא חיצוני ומונע כניסת אבק אליו.
ועוד שאלה,
אם הבולם פשוט אז מדוע שלא יאריך שנים? אם אעשה טיפול כל שנה, אין סיבה שלא יאריך שנים...

ועוד שאלה,
האם כדאי לשים גריז או משהו כזה (אולי שמן) על האטמים ועל הבולם עצמו?

תודה!



חזרה לפורום