טקסט הודעת פורום
| 7/8/2009 8:46:00 AM |
|
נושא: אכן rocky mounthon element 50 תאריך: 7/8/2009 8:46:00 AM
מחבר/ת: נירה חביבי
אתמול רכיבה ראשונה איתם בלילה "טיול ליל ירח", קוראים לזאת, הלא כן? היתה חוויה כפולה: משעת הרכיבה והנוף הטבעי והאנושי ומהאופניים...חבל"ז.
|
חזרה לפורום |
|
|