טקסט הודעת פורום
| 11/8/2002 7:26:00 PM |
|
נושא: פשוט מלכה (-: תאריך: 11/8/2002 7:26:00 PM
מחבר/ת: ניצן פז
כל הכבוד אלונה על הכתבה המושקעת (מאוד) שלך. אני בטוח שכך גם יהיו הכתבות הבאות בסדרה. כל הכבוד לך על התרומה לציבור רוכבי האופניים בארץ - הן בה-RIM והן בשוונג! :D
|
חזרה לפורום |
|
|