הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2009 3:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר אליאב עם תוכן  התאמת גלגל לבלמי דיסק, הכיצד ?
נושא: התאמת גלגל לבלמי דיסק, הכיצד ?  תאריך: 7/8/2009 3:15:00 PM
מחבר/ת: ניר אליאב

כרגע עם V BRAKES.
שבוע הבא מבקר בארה"ב ומצאתי ב EBAY בלמי דיסק הידראולים של AVID במחיר
שווה לכל נפש.
רק מה ? הנאבות שלי לא מתאימות להתקנת רוטורים. (השלדה והבולם הקדמי כן).

האם כדאי לי לקנות נאבות ולתת אותן להתקנה כאן אצל מכנאופן ? או שאולי עדיפ כבר לקנות סט גלגלים שלם ?
כמה עולות נאבות עם הכנה לדיסק ? כמה עולה בנית הגלגל מחדש ?

אשמח להבהרות.

ניר





חזרה לפורום