נושא: התאמת גלגל לבלמי דיסק, הכיצד ? תאריך: 7/8/2009 3:15:00 PM
מחבר/ת: ניר אליאב
כרגע עם V BRAKES. שבוע הבא מבקר בארה"ב ומצאתי ב EBAY בלמי דיסק הידראולים של AVID במחיר שווה לכל נפש. רק מה ? הנאבות שלי לא מתאימות להתקנת רוטורים. (השלדה והבולם הקדמי כן).
האם כדאי לי לקנות נאבות ולתת אותן להתקנה כאן אצל מכנאופן ? או שאולי עדיפ כבר לקנות סט גלגלים שלם ? כמה עולות נאבות עם הכנה לדיסק ? כמה עולה בנית הגלגל מחדש ?
אשמח להבהרות.
ניר
|