נושא: צריך המלצה לצמיג קדמי תאריך: 7/8/2009 7:45:00 PM
מחבר/ת: מקסים קירילוב
שלום לכולם! ברשותי אופני focus fire edge 2006 , כרגע אני רוכב עם צמיג קדמי Continental Speed King 2.3 וצמיג אחורי Maxxis Ignitor UST 2.35
את הצמיג האחורי החלפתי לפני 3 חודשים, וכעת הגיע הזמן להחליף גם את הקדמי.
אני רוכב בעיקר בשטח מדברי, רכיבות שבילים, בארי, ולעתים רחוקות בשטח סלעי.
אשמח לשמוע המלצות לגבי צמיגים אפשריים.
תודה
|