טקסט הודעת פורום
7/9/2009 10:22:00 AM
יגאל אטין
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
7/9/2009 10:22:00 AM
מחבר/ת:
יגאל אטין
כבר קניתי ודק אגב הבלמים אחלה עוצרים במקום והאופניים קלות יחסית.
חזרה לפורום