הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2009 4:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל טפיירו עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 7/9/2009 4:44:00 PM
מחבר/ת: אייל טפיירו

הגלגל הקידמי שלי נמצא טיפה שמאלה מהאמצע ובדקתי את האיזון שלו.הגלגל מאוזן וגם יושב טוב על הציר למישו יש תשובה תודה:)


חזרה לפורום