טקסט הודעת פורום
7/9/2009 4:44:00 PM
אייל טפיירו
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
7/9/2009 4:44:00 PM
מחבר/ת:
אייל טפיירו
הגלגל הקידמי שלי נמצא טיפה שמאלה מהאמצע ובדקתי את האיזון שלו.הגלגל מאוזן וגם יושב טוב על הציר למישו יש תשובה תודה:)
חזרה לפורום