טקסט הודעת פורום
7/9/2009 5:52:00 PM
אריק ARIK
איזון גלגל
נושא:
איזון גלגל
תאריך:
7/9/2009 5:52:00 PM
מחבר/ת:
אריק ARIK
כנראה שהוא לא מאוזן, במקרה כזה צריך לשחרר קצת את השפיצים של הצד השמאלי ולמתוח את אלו שבצד ימין.
חזרה לפורום