הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2009 5:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  איזון גלגל
נושא: איזון גלגל תאריך: 7/9/2009 5:52:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

כנראה שהוא לא מאוזן, במקרה כזה צריך לשחרר קצת את השפיצים של הצד השמאלי ולמתוח את אלו שבצד ימין.


חזרה לפורום