נושא: מסכים עם התשובה של אריק :rating: תאריך: 7/9/2009 8:18:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אם יש לך בלמי דיסק אז תמתח כל אחד מהחישורים בצד ימין חצי סיבוב ותשחרר את כל אחד מהחישורים בצד שמאל רבע סיבוב - אמור להספיק
אם יש לך בלמי חישוק אז תמתח בצד ימין חצי סיבוב ותשחרר בצד שמאל חצי סיבוב.
ההבדל נובע מכך שכשיש דיסק החישורים בצד שמאל של הגלגל מתוחים יותר (וכך הם אמורים להשאר) מאחר והזוית שלהם יחסית לציר גדולה יותר ולכן צריך לשחררם מעט יותר
אם אתה לא מצליח להבין לאיזה כיוון לסובב את פיטמות החישורים, תחשוב שאתה מסתכל על הפיטמה מהצד של הצמיג ואז מתיחה משמעותה סיבוב עם כיוון השעון (כמו סגירת בורג) ושחרור משמעו סיבוב נגד כיוון השעון (כמו פתיחת בורג)
בהצלחה :)
|