הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2009 11:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  קצת שמן שיוצא בבולם חדש זה בסדר
נושא: קצת שמן שיוצא בבולם חדש זה בסדר תאריך: 7/9/2009 11:11:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

אבל לא מדובר על כמויות
בעיקר על רטיבות הניגרמת ממריחת השמן ע"י האטמים


חזרה לפורום