טקסט הודעת פורום
7/9/2009 11:11:00 PM
שלמה גרטמן
קצת שמן שיוצא בבולם חדש זה בסדר
נושא:
קצת שמן שיוצא בבולם חדש זה בסדר
תאריך:
7/9/2009 11:11:00 PM
מחבר/ת:
שלמה גרטמן
אבל לא מדובר על כמויות
בעיקר על רטיבות הניגרמת ממריחת השמן ע"י האטמים
חזרה לפורום