הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2009 11:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ARIE BEN HAMO עם תוכן  ברקסים של שימנו דאור או ברקסים של avid 3
נושא: ברקסים של שימנו דאור או ברקסים של avid 3 תאריך: 7/9/2009 11:13:00 PM
מחבר/ת: ARIE BEN HAMO

במצמן הביאו אופניים xc דגם 2009 עם ברקסים הידראולים של avid juci3 כנראה שכל הסדרה של הברקסים דפוקה.
החליפו לי את הברקסים לשימנו ולא מופיע עליהם שום איזכור לדאור או XT
האם מישהו יכול לומר לי האם עדיף שימנו או לחזור ל AVID 3


חזרה לפורום