נושא: ברקסים של שימנו דאור או ברקסים של avid 3 תאריך: 7/9/2009 11:13:00 PM
מחבר/ת: ARIE BEN HAMO
במצמן הביאו אופניים xc דגם 2009 עם ברקסים הידראולים של avid juci3 כנראה שכל הסדרה של הברקסים דפוקה. החליפו לי את הברקסים לשימנו ולא מופיע עליהם שום איזכור לדאור או XT האם מישהו יכול לומר לי האם עדיף שימנו או לחזור ל AVID 3
|