טקסט הודעת פורום
| 7/10/2009 3:24:00 PM |
|
נושא: תודה רבה אך הם לא מחזיקים אוקלי תאריך: 7/10/2009 3:24:00 PM
מחבר/ת: נבו טל-אור
באמת חבר´ה נחמדים ושרותיים מאוד אך לצערי אינם מחזיקים אוקלי. בסוף מצאתי משקפיים המתאימים לרכיבה באופטיקה הלפרין . תודה רבה ורכיבה מהנה. נבו.
|
חזרה לפורום |
|
|