הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/10/2009 3:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נבו טל-אור עם תוכן  תודה רבה אך הם לא מחזיקים אוקלי
נושא: תודה רבה אך הם לא מחזיקים אוקלי תאריך: 7/10/2009 3:24:00 PM
מחבר/ת: נבו טל-אור

באמת חבר´ה נחמדים ושרותיים מאוד אך לצערי אינם מחזיקים אוקלי.
בסוף מצאתי משקפיים המתאימים לרכיבה באופטיקה הלפרין .
תודה רבה ורכיבה מהנה.
נבו.


חזרה לפורום