טקסט הודעת פורום
| 7/10/2009 7:36:00 PM |
|
נושא: לא בהכרח תאריך: 7/10/2009 7:36:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit
יש בולמים שבכוונה מיוצרים ככה כי כשאתה אחר כך מהדק את הציר גלגל זה מתהדק ונסגר טוב,עושים את זה אלסטי מעט כי אם זה היה חזק מדי זה היה נשר בהידוק מסיבי
|
חזרה לפורום |
|
|