הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/10/2009 7:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור hit-spit עם תוכן  לא בהכרח
נושא: לא בהכרח תאריך: 7/10/2009 7:36:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit

יש בולמים שבכוונה מיוצרים ככה כי כשאתה אחר כך מהדק את הציר גלגל זה מתהדק ונסגר טוב,עושים את זה אלסטי מעט כי אם זה היה חזק מדי זה היה נשר בהידוק מסיבי


חזרה לפורום